#2016-02-26 01:17:44 

Rewolwerowiec

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Gdynia

Wiek: 38

W najbliższym czasie planuję\ poszerzyć akcję promocyjna mojej firmy o kolejne działania marketingowe. Jednym z tych działań będzie założenie firmowego konta na facebooku, na którym wiele firm już aktywnie działa. Zastanawiam się jednak, czy w ramach moich pracowników poradzę sobie z tego typu wyzwaniem. Jak to wygląda w waszych firmach?
#2016-02-26 03:20:26 

Maniekbasta

Użytkownik

Posty: 84

Skąd: Wyszkowice

Wiek: 15

Wbrew pozorom kontrola takiego konta zajmuje dość sporo czasu. Nie ma co ukrywać, że trzeba być aktywnym, żeby odnieść jakikolwiek rezultat takiej działalności. Trzymanie martwego profilu wiadomo, że nic nie przyniesie. W mojej firmie mam akurat pasjonata facebooka, i jemu zleciłem stworzenie oraz codzienną opiekę nad profilem firmy.
#2016-02-26 05:42:11 

MadWoman

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Opole

Wiek: 22

Myślę, że unikalny firmowy fanpage trzeba wykonać profesjonalnie już na samym początku. Taki profil zdecydowanie różni się od tych, jakie każdy z nas zakłada indywidualnie. Potrzeba sporej liczby materiałów, aby skutecznie poprowadzić określoną kampanię.
#2016-02-26 07:52:38 

Okruszka

Użytkownik

Posty: 56

Skąd: Aleksandrów Kujawski

Wiek: 18

Jeszcze kilka miesięcy temu zadawałam sobie pytanie o skuteczną metodę promocji przedsiębiorstwa. Propozycji było sporo, ale to właśnie dzięki portalom społecznościowym udało się znacznie poszerzyć nasz udział w rynku. U mnie sprawą zajmują się ludzie z marketingu, którzy prowadzili już wiele takich kampanii.
#2016-02-26 10:31:57 

Hawk

Użytkownik

Posty: 43

Skąd: Ełk

Wiek: 24

A ja bym radził oddać sprawę w ręce specjalistów. Obecnie na rynku jest kilka firm, które zajmują się tego typu zleceniami. Prowadzą też bieżącą opiekę nad klientem w postaci aktualizacji, wpisów i innych aktywności na koncie profilowym. Jedną z takich firm jest KJ Studio, której usługi bardzo polecam.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015